5 sanningar

  1. Jag älskar känslan när det knäcker i ryggen! Haha ska förklara dethär lite bättre, men när man tillexempel sitter i en stol också lutar man sig bak över ryggstödet så det knakar i ryggen. Haha aaas skönt! :D
  2. Jag har svårt för att ta tag i saker när jag är själv. Som att städa rummet typ, jag kan tänka ba "Ahmen jag gör det sen istället" men jag gör det inte förens pappa påminner mig för 1234 gången. Ehee. Också är det mycket roligare att göra saker när andra är med.
  3. Hahaha pinsamt men jag brukar läsa min egna blogg. Hahahah dör.
  4. När det regnar eller när det är kvavt ute så får jag massa smålockar runt pannan och hela håret blir lockigt. Det är fult som fan och jag hatar det :( MEN JAG TACKAR GUD FÖR PLATTÅNGEN!!!!!! Låter jävligt psyko, men det är fan så hemskt. Jag lovar.
  5. Jag är beroende av min mobil. Jag klarar mig inte utan den! Utan min mobil känner jag mig naken, rädd, exposed...

Hahaha pinsamt men jag brukar läsa min egna blogg. Hahahah dör.
När det regnar eller när det är kvavt ute så får jag massa smålockar runt pannan och hela håret blir lockigt. Det är fult som fan och jag hatar det :( MEN JAG TACKAR GUD FÖR PLATTÅNGEN!!!!!! Låter jävligt psyko, men det är fan så hemskt. Jag lovar.
Jag är beroende av min mobil. Jag klarar mig inte utan den! Utan min mobil känner jag mig naken, rädd, exposed...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0