dipdye eller inte?

Jag kan inte bestämma mig om jag ska färga dipdye (som jag gjorde för två veckor sen typ) eller om jag helt enkelt ska skita i det? Färgen försvann ur topparna efter en vecka så det känns ganska jobbigt att måsta färga så ofta, men samtidigt var det jävligt coolt. MEN JAG VET SOM SAGT INTE.. Hjälp mä!
Ska jag färga dipdye igen eller inte?
Elina Sjöberg
för 23 timmar sedan
Sexy lips Sexy face ;) Sexy eye Sexy hug Sexy kiss Sexy kiss ;) ♥ ♥ de är elina stilen de ;) ♥♥
Elina Sjöberg
för 23 timmar sedan
Sexy lips Sexy face ;) Sexy eye Sexy hug Sexy kiss Sexy kiss ;) ♥ ♥ de är elina stilen de ;) ♥♥

Kommentarer
Postat av: John Hedberg

Hmm, good question,.,.,.

Måste ju säga att det var riktigt snyggt,

men naturligt är ändå alltid snyggare.

Men du bör ju som sagt göra det som du anser bekvämast.

:)

2012-05-14 @ 12:20:41
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Tjenamorsning korsning!



Vill du bli Veckans Blogg i min knasiga lilla blogg?? Självklart vill du det, klicka på länken och anmäl dig vettja ;D : http://evvesliv.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment

Kramizar Evve!

2012-05-14 @ 17:08:38
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: Evve-En helt vanlig knasig tjej!



Awesome att du är med i Veckans Blogg, me önskar dig good luck:D

Har du något favoritcitat du försöker leva efter?

Kramizar Evve!

2012-05-14 @ 21:57:00
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0