trött men ändå intee ehe

Hejhej! Kom hem för ett tag sedan efter att ha tillbringat kvällen i Ramsjöstugan. Var tänkt att bara jag, Anna och Maja skulle fara dit och grilla först men madde och Elias hängde också på! Riktigt mysigt var det! Eftersom stugan ligger i skogen och vägen var avstängd så var vi tvungna att gå 5km för att komma fram. Men det gick bara finfint dee! Lite smådrygt baa ;) Och just! När vi var påväg dit så såg vi en LIVSLEVANDE FUCKING BJÖRN!!!! Och nej, jag varken driver eller drömmer! Fatta hur rädd jag blev eller?! Tur så var den ungefär 300-400m ifrån oss och den verkade inte ha sett oss heller. Innan vi åkte så hade pappa lurat oss och sagt att han hade sett en björn efter den vägen, så det var ju lite småkul att vi såg en efter det :P När vi kom hem igen så åkte Elias och madde hem på en gång medans Maja och Anna stannade kvar en stund och var social med mig. Riktigt trevligt må jag säga, haha spår :) Aja har vart en trevlig kväll iallafall! Bilder kommer upp imorgon, såå håll ut! Ska försöka sova men jag är inte trött men är ändå det :o ahaha nä nu flummar jag bara.. Hejdå!
bilder från ANNAS BLOGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0