tisdag den första maj

Hejhej! Var ett tag sen jag bloggade, eheee. Men eftersom att det tar minst 5 minuter för varenda bild att ladda upp och internet laggar hela tiden, så orkar jag inte sitta och kämpa med det. TYVÄRR MINA ÄLSKADE BLOGGLÄSARE!!! haha....
Idag har vi firat lillsyrran som fyller hela 10(!!!) år på torsdag. (Och lollo, för mig kommer du alltid vara 8♥♥ pusspuss) Så mormor & morfar och kusinerna kikade förbi för lite fika.
Åker förövrigt till pappa på fredag och där är internet mycket bättre så då jääävlaarrrr ska det bloggas!
HEJDÅ. HÄR FÅR NI NÅGRA FINA BILDER FRÅN IDAG. OCH TÄNK ATT JAG HAR KÄMPAT MED DOM HÄR JÄVLA BILDERNA JÄVLIGT LÄNGE, SÅ LITE BERÖM SKULLE INTE SKADA. HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0