helg here I come

Hej gott folk! Sitter och lyssnar på musik men är lite irriterad eftersom NÅGON i detta hus har lyckats spränga högtalarna (troligtvis jag....) så det surrar rätt så mycket. Aja, jag skulle egentligen inte gå till skolan idag eftersom min förkyldning är så dryg men eftersom det både var kanelbullensdag och tacos på skolan så kunde jag inte stå emot, hehe;) Åkte dock hem med 14-bussen för jag inte kände mig vidare bra.
Har inget mer att säga än att det känns JÄÄÄVLIGT BRA med helg snart! LOVE IT :D pusshej
två bilder som egentligen skulle upp igår meen dom kommer upp idag istället woho

Kommentarer
Postat av: jessica

asså jag dör så fin :o<3

2012-10-04 @ 19:53:31
URL: http://sjolundjessicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0