helt otroligt

Hejhopp! Har inte suttit vid datorn på hur länge som helst utan har bara skrivit från mobilen. Blir fan imponerad hur ni orkar kolla på min blogg även fast uppdateringen är helt kass, men blir sjukt glad iallafall! :D
Egentligen har jag inte så mycket att skriva eftersom det känns som att det är onödigt att skriva om vad som hände för typ två veckor sen, haha och nu på lovet har jag typ inte gjort nånting. Har varit med Elias, grannpojkarna, varit på stan, kickboxning och besökt tandläkaren. Sen har det inte hänt sådär supermycket om jag inte minns helt fel, hehe mitt minne är ju tyvärr inte det bästa. Ha det bra nu!
en sommarbild såhär i vinterkylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0