sovdags

Maja och Anna åkte hem för ett tag sedan och jag har precis tagit fram kläder inför imorgon då jag ska följa med pappa ut och jaga. Känns väldigt kul eftersom det är första gången jag hänger med :D Tänkte bara ladda upp lite bilder från ikväll och sen ska jag gå och lägga mig på en gång för klockan ringer 5 imorgon... Wohooo tagga!!!
Gruppbilden jag talade om. Här ser ni hur Majas (hon längst ut till vänster) hår såg ut INNAN färgningen ;)

In actioonnn!! (haha jag och mina jävla ankmunnar......) Vi testade på att använda mousse istället för hårfärg men det låter ju lite stört ba "Nu ska vi ta och moussa Majas hår!!" Så jag skriver färga istället, haha håret får ju en annan färg iallfall ;)
RESULTATET!!!!!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Madde som är sjuk och fick inte vara me :(

As snyggt Maja! ;) lägg upp på det du har köpt imorgon :D

2012-09-15 @ 00:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0